**Chat Box**

selamat datang ke Bintang KejoraFM dan kita berkomuniti disini untuk happy2<>ceriakan diri bersama DJ-DJ BKFM<>menyinari rentak muzik terkini untuk chaters2 baru yang ingin mendaftarkan diri Chat Box Bintang, letakkan id name >Daftar Profil >masukkan kata laluan> sahkan laluan > KLIK SAVE

** RadiO **

Tuesday 1 November 2011

CINTA DAN PERSAHABATAN


cinta adalah rasa syg yg timbul diantara hubungan(dua insan) & persahabatan….. Disaat aku jtuh cinta dia dapat merubah segalanya, tp saat aku terluka karnanya aku seakan ingin mati,, disaat aku kehilngn sahabat aku merasa hidup sendiri,,,

cinta itu butuh pengorbanan, cinta juga butuh kepercayaan, butuh kasih syg,, kasih syg dalam persahabatan juga harus ada rasa saling mengerti,

CINTA tidak hanya ada dalam hubungan tp harus ada dalam PERSAHABATAN… 



    • Mimpilah apa yang kamu inginkan, pergilah ke mana-mana yg kamu ingin tujui dan jadilah apa yg kamu inginkan,kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu peluang untuk melakukan semua perkara yang ingin kamu lakukan..

Lindungi kesedihan dengan senyuman, meskipun di hati penuh kedukaan , kerana ketabahan menghadapi dugaan menunjukan kita mempunyai iman.. ~~~ ♥ permata ice ♥ ~~~








No comments:

Post a Comment